torsdag den 5. september 2013

''A tear is made of 1 water and 99 feelings''

Hej alle sammen..

Dette indlæg skriver jeg med en blanding at tristhed, vrede og ensomhed. Alt er lort for tiden, og jeg har for længst opdaget at man ikke kan flygte fra sin fortid. Jeg ville ønske at folk kunne lære at tænke sig om, og sige til sig selv, såre dette den person jeg siger det til? Ville jeg selv have det godt med det?..
Mennesker er en idiotisk opfindelse, hvis I spørger mig! Jov, jeg er glad for at have fået et liv, men hvad er meningen med at vi er blevet sat på jorden til at skabe, ødelægge den, ødelægge os selv, være glad, være ked, være alt det og meget til, for bare at forsvinde til sidst, og gøre andre kede? det er en lang kæde, og hvad gavner det os?.. Jeg er træt af at se folk være lede mod andre, især fordi at jeg har oplevet det på mig selv. Behandel andre som du selv vil behandles. Jeg vil takke min elskede familie, ''Ohana Means Family'', og mine elskede veninder og venner, for at støtte mig når jeg har haft det svært. Tak<3


Ingen kommentarer:

Send en kommentar