tirsdag den 27. august 2013

Heej Alle Sammen!!<3

Beklager at jeg ikke har fået blogget, men det har simpelthen været så meget der er sket på de sidste!<3

Noget af det jeg vil dele med jer, at jeg er startet på HF, og er kommet i den fedeste klasse ever!! :-D
Føler mig virkelig hjemme der, og for hver dag der går, bliver set bedre og bedre!


Men, så er der de øjeblikke i livet, hvor man får allermest lyst til at sige fuck alt, og mit var for 10 dage siden og igen i dag... Eks-kærester er bare til besvær! Især den første måned er hård.. men åbenbart ikke for alle partnere... Fik lige lyst til at sætte dette dejlige billede ind, da det passer på mit humør!


Men ellers har jeg haft det fint, udover nogle andre små privat problemer, men sådan er det! That's life!

Mys til jer alle derude! <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar