lørdag den 3. august 2013

Brormands Fødelsdag! Hurrrrrrá!

Så har jeg fejret min brors fødselsdag - selvom at selve dagen var i går :-)
Det har virkeligt været en fantastisk dag! :-D Og har fået spist eeeeeeeeen MASSE! Så meget, at jeg har den sygsete kvalme! Bradr! Men, når der endelig er en grund og maden er fantastisk så kan man, og må man, bare ik' stoppe! :-P Og vi fik sådan nogle lækre kirsebær - eller de hedder vidst Moreller - MEN, de smagte godt Anyways!

Ser de ikke gode ud-...? :-P
(Har selv taget billedet :-D...)












De var lækre!


Nå men, nu vil jeg, hvad jeg allerede gør... nå, Jeg vil FORSÆTTE med at dovne foran fjerneren, til at min dyne og pude kalder :-*
Godnat alle dejlige mennesker! Sov godt :-* (Når I når så langt...)<3


Ingen kommentarer:

Send en kommentar